Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

Motala

Av Linda - 22 augusti 2012 11:09

till helgen blir det.

Ska träffa en polare :)

Kommer bli hur skoj som helst hoppas jag.

Kommer dock vara död på fredag för åker från Åmål redan 07:05 med buss till Karlstad sen så är det tåg till Hallsberg sen byte i Hallsberg och sen direkt tåg till Motala.

En resa på 4h 21 min inte så farligt om man ska se hur lång tid det tog att åka till M i Linköping / Ljungsbro runt 6h varje gång.


Vet inte hur helgen kommer se ut mer än att jag ska till Motala men det får tiden utvisa.

Men vet att det kommer blir roligt som fan i alla fall. Eller ja, hoppas jag i alla fall :)

Har man tur så kanske man äntligen får den tatuerigen jag har velat haft hur länge sen som helst..

Polaren är utbildad tatuerare men lovar ska bara göra en inget mer!

Men som alla säger.

Har man väl gjort en så vill man göra fler. :P

Men jag som hatar nålar så lär det nog bara bli en och inga mer xD


Vill ju ha mitt stjärntecken på handleden som jag har velat haft sen jag var 15-16 år eller nått men aldrig tagit mig mod och skaffa pga att jag är nålrädd. :P


Men till något annat!


Sur arg besviken är jag också.

Trodde jag skulle få tillbaka mina skattepengar denna veckan men så fick jag ett brev förra veckan att pengakåtafogden (kronofogden för er som inte fattar :P ) tar dem och att jag inte blir beviljad bostadsbidrag.. SUCK säger jag.

Och jag som hade räknat ut att jag skulle få 3000:- mer denna månad.

Så nu får jag skjuta upp planerna på att köpa ny dataskärm som jag verkligen behöver.

Orkar inte med min tjockskärm just nu..

Eller ja.

Just nu så lånar jag brorsan skärm genom att hans dator är trasig så vi gjorde en deal.

han lånar min dator och jag hans skärm :P


Nej dags och fixa lite här hemma innan helgen som städa diska och allt sånt tråkigt!


Peace and Love // Linda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 29 oktober 2012 22:45

För ett par dagar sen när jag låg i sängen och kollade på tvn innan jag skulle lägga mig för att sova så kom jag och tänka på Dig. Varför vet jag inte om jag ska vara ärlig men tänkte på dig gjorde jag. Spelade ingen roll om jag försökte tänka på...

Av Linda - 1 september 2012 00:20

Tittar på Silence House själv :-) För M har somnat i soffat så söt. Någon som har sett filmen?...

Av Linda - 31 augusti 2012 14:56

Mattias söta 3 månaders Amstaff Bells :-)

Av Linda - 24 augusti 2012 02:55

Är grymt ledsen nu. Helgen verkar inte bli som jag har planerat. Planen var ju att åka till Motala men han som jag skulle till har inte hört av sig under dagen fast jag har skickat sms till han och även skrivit på msn och inte fått svar. Så antar han...

Av Linda - 14 augusti 2012 13:15

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?4 tror jag Vilken svordom använder du mest?Fan eller fuck Äger du en iPod?Nope en samsung mini galaxy ngt :P Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?Ta bilden, hatar att vara med på kort ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards