Direktlänk till inlägg 14 augusti 2012

Random

Av Linda - 14 augusti 2012 13:15

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
4 tror jag

Vilken svordom använder du mest?
Fan eller fuck

Äger du en iPod?
Nope en samsung mini galaxy ngt :P

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden, hatar att vara med på kort :P


Vilken var den senaste filmen du såg?
Hum minns jag inte

Har några av dina vänner barn?
Jadå

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En uttlandsresa tror jag

Har någon någonsin kallat dig lat?
Jadå

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig

När var senast någon stötte på dig?
Vet ej

Vilken är din  favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Länge sen jag var på ngt sånt så ingen aning

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja det gör väl typ alla om alla

Tittade du på tecknat när du var liten?
Gjorde man allt

Hur många syskon har du?
2 st. lillasyster på 15 år lillebror på 18 snart 19

Äger du några band t-shirts?
Nope gjorde när jag var mindre har jag för mig

När flög du  senast?
Aldrig gjort

Läser du för skojs skull?
Händer

Pratar du några andra språk?
Engelska

Har du en stationär dator eller en  laptop?
Stationär

Vilka gör du, önskningar eller planer? Om jag är spontan?

?

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Har piercing i tungan, läppen och öronen. men inga tatuteringar än men hoppas skaffa snart

Ska killen bjuda på första dejten
Nhe det tycker jag inte

Vad tar du med dig på bion?
Kompisar eller pojkvän om man hade någon :P

Ne dricka godis

Vem var din favorit lärare?
Ingen aning

Din favoritlåt just nu?
Många

Vem talade du senast med i telefon?
Mamma

Har du nånsin varit kär?
Ja.

Kan man vara kompis med ett ex?
Ja. såklart. Men inte alla det funkar för

Din favoritfärg?
Ingen

Hur många kuddar sover du med?
4 eller mer :P

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jupps

När grät du senast?
Lördags natt

När fick du senast en puss?
Februari

Vad kan vara avtändande hos en tjej/kille?
Mycket

Finns de nån som vet allt om dig?
Nope

Tror du på änglar?
Aa.

Hur många par skor har du?
3 par ett av dem är högklackade stövlar

Vem fick du senast sms från?
Mattias från S tror jag det var

Va har du för väder?
sol

Har du en blogg?
Jupps denna

Vad har/är du just nu?
Trött seg.

Vart är du just nu?
Hemma

Skulle du vilja ändra nåt i ditt liv?
Finns en del

Är det nåt du skulle vilja säga till nån som du
inte gillar?
Japps

Är det nåt du är nöjd med hos dig själv?
Ögonen

Är det nåt du inte gillar hos dig?
Mycket
Vart vill du vara precis nu?
Inte hemma i alla fall :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 29 oktober 2012 22:45

För ett par dagar sen när jag låg i sängen och kollade på tvn innan jag skulle lägga mig för att sova så kom jag och tänka på Dig. Varför vet jag inte om jag ska vara ärlig men tänkte på dig gjorde jag. Spelade ingen roll om jag försökte tänka på...

Av Linda - 1 september 2012 00:20

Tittar på Silence House själv :-) För M har somnat i soffat så söt. Någon som har sett filmen?...

Av Linda - 31 augusti 2012 14:56

Mattias söta 3 månaders Amstaff Bells :-)

Av Linda - 24 augusti 2012 02:55

Är grymt ledsen nu. Helgen verkar inte bli som jag har planerat. Planen var ju att åka till Motala men han som jag skulle till har inte hört av sig under dagen fast jag har skickat sms till han och även skrivit på msn och inte fått svar. Så antar han...

Av Linda - 22 augusti 2012 11:09

till helgen blir det. Ska träffa en polare :)Kommer bli hur skoj som helst hoppas jag. Kommer dock vara död på fredag för åker från Åmål redan 07:05 med buss till Karlstad sen så är det tåg till Hallsberg sen byte i Hallsberg och sen direkt tåg t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards