Alla inlägg under juli 2012

Av Linda - 28 juli 2012 12:15

Avundsjuk/Svartsjuk?

Då kan jag gladligen säga att ni har INTE har lyckas!

För jag bryr mig inte.

Var ett par år sen vi var tillsammans, så varför ska jag bry mig att ni planerar att flytta ihop, skaffa barn?
Erat val inte mitt och inte min förlust om man kan skriva så.

Men självklart undrar jag varför ni två skriver det till mig när han vet att jag inte bryr mig inte ett dugg.

Brukar bara skriva ok mm eller nått sånt när han nämner det.

Men såklar så önskar jag ju er all lycka i framtiden.

För vet att han är riktigt snäll och go men har däremot ett humör som inte är roligt att leka med om man får se den sidan.

Då är det bäst att akta sig ;)


Men ni får göra precis vad ni vill för jag bryr mig inte ett skit.

Känner inte denna tjej aldrig sett henne förut förutom en gång på stan när jag såg er i affärn annars aldrig sett henne.


..................................................
..................................................
..................................................
.....................



Nej till något annat nu!

Vill så gärna till Säffle och torgfesten idag men får skippa det tyvärr :(
Hade skjuts upp men han hade glömt bort att han skulle köra så han åkte till sin flickväns föräldrar i Norge istället.

Men hade nog fått skippat det ändå för har ingen jag kan sova hos där eller skjuts hem men kommer ju en torgfest nästa år också hoppas man :) Så man kan gå på den.

Sist jag var torgfesten i Säffle var 2006 tror jag när jag och exet åkte dit och spanande in Nanne Grönwall när hon framträde på kvällen.

Men vad ska man göra när man inte har någon att sova hos eller någon som kör hem? :( Jo skippa det :)

Men som jag sa. Kommer väl tillbaka nästa år.

Men tror inte jag missar något speciellt iår för dem artisterna som kommer har jag aldrig hört talas om.

Var någon på FB som sa att det var coverband av något slag.

Men vet inte :)


Nej nu ska jag göra mig iordning tänkte jag.

I skrivande stund så sitter jag i bara täcke :P


PEACE OUT!



Av Linda - 24 juli 2012 14:16

Jag fattar inte varför jag ALLTID ska vara den första som skriver till folk.

Varför kan dem inte skriva till mig istället om dom nu vill prata som dem påstår men blir sura för att jag inte skriver först?

Fattar inte varför.

Men jag är väl lika trögfattad som vanligt som en del säger att jag är.

Tack för den brukar jag säga då.

Visst kan vara trögfattad ibland men inte så ofta som ni vill påstå.

Men men.. Orkar inte bry mig.

Vill ni inte prata så vill ni inte. Inte mitt problem i alla fall och absolut inte min förlust...



Låten har inget med inlägget att göra!


ABBA - Money Money Money (Abba-dabba-doo) 



Av Linda - 24 juli 2012 09:52

Från mig i alla fall.

Vaknade halv 6 i morse av att jag låg hosta som en idiot i sängen.

Dags för mig och bli förkyld nu tro genom att jag inte har vart sjuk än under sommaren.

Brukar ju bli förkyld / dålig minst en gång under sommaren men än så länge har jag ju sluppit det.

Minns förra sommaren hos exet när jag nästan låg dunderförkyld 2 veckor.

Började med halsbränna huvudvärk på fredagen och sen på lördagen så kunde jag knappt prata andas via näsan och hosta som en idiot med rinnande näsa.

Känner mig inte så där jättepigg fast jag somna ovanligt tidigt för att vara mig.

Måste verkligen vända rätt på dygnen igen men det är inte det lättaste direkt.


Nej om man ska krypa ner i soffan eller sängen och glo lite på One Piece som jag började titta på igår.

En väldigt bra Anime enligt många men har bara sett 7 avsnitt men än så länge är den bra i alla fall.

Har dock nästan 520 avsnitt att kolla igenom också plus det kommer ett nytt avsnitt varje vecka så får skynda mig på innan nästa avsnitt kommer på söndag :P



PEACE OUT!

Timbaland - Hands In The Air ft. Ne-Yo 


Av Linda - 23 juli 2012 15:00

man blir av alla på msn chatten på FB och sms när man skickar till folk då.

Känns så där jättejul. NOT!

Är folk som klagar på att jag aldrig hör av mig och när jag väl skriver först så ignorerar dem en bara.

Fattar inte varför när dem alltid klagar på att jag inte svarar eller är den första som skriver.

Aja inget att hänga läpp för.

Men förstår inte varför en speciell person gör det bara.

Vad ju du som sa att allt skulle vara som vanligt ändå så skriver du inte på msn så känns som det inte alls kommer vara som vanligt, men men inget jag kan göra åt tyvärr.
Ditt val inte mitt.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men till något annat.

Tele2 borde verkligen kolla till sin "station" här i Åmål.

För internet kommer och går som det vill har gjort det hela veckan.

Det är jävkligt störande i alla fall att internet funkar ena minuten och sen andra minuten så funkar det inte :S


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Idag blir det inte mycket knop här hemma.

Orkelös orkar inte göra något, trött sleten allmänt häning, kan nog bero väldigt mycket på vädret också.

Är ju rena hösten nu ju i Juli!

Vart är sommaren?



PEACE OUT!



Av Linda - 22 juli 2012 20:59

Ibland när jag läser igenom kommenterarer på olika bloggar så blir jag ibland rädd.

Alltså.

Det är helst sjukt hur lågt man kan gå när man kommenterar en blogg.

Om du inte gillar den bloggaren / bloggerskan så du måste trycka ner henne / han med dina jävla kommenterarer som man ibland kan klassas som ren mobbning.

Om du inte har något vettigt att säga så bara håll tyst.

Läste ett inlägg hos Blondinbella för någon dag sen när hon hade vart ute och badat hela dan med sin pojkvän och ett par vänner och hennes hund.

Läste kommentarererna och då helt plötsligt så var det så många "hundexperter" som kommentera att man inte ska bada med en hund för att hunden kan drukna om han får vatten i sin nos osv.

Men hallå eller? Så man ska inte få bada med sin hund bara för att han kan drukna? Men jag misstänker att BB hade nosen ovanför vattnet hela tiden på sin hund så att han inte skulle komma under vattnet.

Visst man kan inte tycka om en person hela tiden men att hålla på med negativa kommentarer / mobbning mot en person ni inte känner.

Men att sitta bakom en jävla skärm och skriva negativa kommentarer är rätt fegt enligt mig alltså. Du är anonym bakom en skärm, och skriver man med ett påhittat namn så enligt mig så vågar man inte stå för det man säger.

ibland så undrar jag verkligen hur ni mår själva när ni skriver att någon är ful tjock blåst i huvudet osv.

Tänk om det är någon som skriver så till er i eran blogg. Hur skulle ni må då? Inte bra antar jag.

Av Linda - 22 juli 2012 12:27

Lär dig livets stora gåta: Älska, Glömma, Förlåta!



Ne-yo ft. Cristal Q - I'm Sorry

Av Linda - 21 juli 2012 01:15

människor ibland.


Tidigare idag så fick jag mail på en sida som jag är medlem på.

Snacka om att man kan sjunka lågare än vad denna person har gjort.


I detta mail stod det att jag var fet som en julgris ful som kossa och jag skulle ta bort mitt konto från *PIP* för ingen vill se mitt fula tjocka finniga ansikte här inne.

 

Snacka om att få ner mitt självförtoende mer än vad det redan är.

Kan tyvärr inte hjälpa att mitt självförtroende inte är 100% men detta mail gör det ju inte direkt bättre om man säger det så.

Blev faktiskt riktigt ledsen när jag läste detta så det kom allt ett par tårar en stund.

Satt och tänkte och funderade på varför denna människa skrev så här till mig.

Gillar denna person att klanka ner på andra eller har denna människa inget självförtroende alls så han/hon måste klanka ner på andra så dem ska må dåligt.

Men undrar verkligen om denna människa mår bättre av att skriva sådana här saker till andra människor.

Tänk om denna människa hade skrivit detta till någon annan som verkligen mår dåligt över sitt självförtroende och tar väldigt illa vid sig och gör som denna människa säger?

 

Men nu så vet jag ju om att jag inte är så som denna person skrev att jag är.

Men kan ändå inte råför att jag tog illa vid mig när jag läste mailet.

Får allt tårar bakom ögonlocken nu när jag skriver där här men detta ska inte få bryta ner mig!
Så är det bara!

 

Nej nu ska jag ta och hoppa i säng tänkte jag.

Ingen idé att sitta uppe ändå när ingen vill vara social när jag skickar sms eller ringer till folk eller skriver på msn eller chatten på facebook men det är som vanligt så jag är rätt van tyvärr.

 

// PEACE OUT!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards