Direktlänk till inlägg 24 juli 2012

Inte God Morgon

Av Linda - 24 juli 2012 09:52

Från mig i alla fall.

Vaknade halv 6 i morse av att jag låg hosta som en idiot i sängen.

Dags för mig och bli förkyld nu tro genom att jag inte har vart sjuk än under sommaren.

Brukar ju bli förkyld / dålig minst en gång under sommaren men än så länge har jag ju sluppit det.

Minns förra sommaren hos exet när jag nästan låg dunderförkyld 2 veckor.

Började med halsbränna huvudvärk på fredagen och sen på lördagen så kunde jag knappt prata andas via näsan och hosta som en idiot med rinnande näsa.

Känner mig inte så där jättepigg fast jag somna ovanligt tidigt för att vara mig.

Måste verkligen vända rätt på dygnen igen men det är inte det lättaste direkt.


Nej om man ska krypa ner i soffan eller sängen och glo lite på One Piece som jag började titta på igår.

En väldigt bra Anime enligt många men har bara sett 7 avsnitt men än så länge är den bra i alla fall.

Har dock nästan 520 avsnitt att kolla igenom också plus det kommer ett nytt avsnitt varje vecka så får skynda mig på innan nästa avsnitt kommer på söndag :P



PEACE OUT!

Timbaland - Hands In The Air ft. Ne-Yo 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 29 oktober 2012 22:45

För ett par dagar sen när jag låg i sängen och kollade på tvn innan jag skulle lägga mig för att sova så kom jag och tänka på Dig. Varför vet jag inte om jag ska vara ärlig men tänkte på dig gjorde jag. Spelade ingen roll om jag försökte tänka på...

Av Linda - 1 september 2012 00:20

Tittar på Silence House själv :-) För M har somnat i soffat så söt. Någon som har sett filmen?...

Av Linda - 31 augusti 2012 14:56

Mattias söta 3 månaders Amstaff Bells :-)

Av Linda - 24 augusti 2012 02:55

Är grymt ledsen nu. Helgen verkar inte bli som jag har planerat. Planen var ju att åka till Motala men han som jag skulle till har inte hört av sig under dagen fast jag har skickat sms till han och även skrivit på msn och inte fått svar. Så antar han...

Av Linda - 22 augusti 2012 11:09

till helgen blir det. Ska träffa en polare :)Kommer bli hur skoj som helst hoppas jag. Kommer dock vara död på fredag för åker från Åmål redan 07:05 med buss till Karlstad sen så är det tåg till Hallsberg sen byte i Hallsberg och sen direkt tåg t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards